Telefoniczna obsługa klienta – szkolenia

Coraz częściej z klientami komunikujemy się nie rozmawiając w cztery oczy, twarzą w twarz, a raczej konwersując za pomocą telefonów. Mogłoby się wydawać, że z pośrednich metod nawiązywania kontaktu najlepszy jest mail, jednakże jest to założenie zaskakująco błędne. Niestety wiele osób po prostu nie czyta maili ze względu na brak czasu, spam, dużą liczbę wiadomości i brak uwagi. Telefon tą uwagę daje, ale jest dość wymagający. Jak więc powinna wyglądać telefoniczna obsługa klienta? Szkolenia z tego zagadnienia odpowiadają na to pytanie.

Telesprzedaż z jednej strony jest prostsza, gdyż nie mamy bezpośredniego kontaktu z klientem, z drugiej strony jest trudniejsza, gdyż… nie mamy bezpośredniego kontaktu z klientem. Tak naprawdę by rozmawiać przez telefon z celami biznesowymi należy posiadać ponadprzeciętne zdolności komunikacyjne. Skuteczna obsługa klienta to coś, czego ciężko się nauczyć bez odpowiedniego szkolenia. Treningi pozwalają zrozumieć, jak prowadzić telemarketing pasywny i aktywny, co jest coraz bardziej istotne w większości współczesnych branż. Merytoryczne ćwiczenia pozwalają nie tylko zrozumieć mechanizmy kontrolujące psychikę ludzką, ale też poznać narzędzia stosowane podczas konwersacji z klientem, co przekłada się na większą efektywność kontaktów telefonicznych. Umiejętność zrozumienia istoty przekazu telefonicznego, opanowanie zdolności do działania w sytuacjach kryzysowych i schematy działania w trudnych relacjach pozwolą na wykonywanie najwyższych celów sprzedażowych.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s